Adminisztráció
A juttatási rendszerrel kapcsolatosan van néhány főbb "adminisztrációs pont" ahol jelentős hatékonyságnövelő megoldásokat tudunk találni.
Nyilatkoztatás esetében az On-line nyilatkoztatás, elektronikus rögzítés, nyilatkozatok elektronikus kiküldése akár teljesen papírmentessé teheti a folyamatot. Ám ha mégsem emellett dönt a munkáltató, akkor célszerű, és kivitelezhető, hogy az összes munkavállalói nyilatkozat és igénylés, egy A4 méretű, két oldalas nyomtatványon kitölthető és leadható legyen.
Az Instant Cafeteria gyakorlata: On-line nyilatkoztatás, papír alapú nyomtatvány.
Módosítások, változtatási igények esetén megtehetjük, hogy a szabályzatban korlátozzuk ezeknek a lehetőségét, illetve akár meg is engedhetjük a módosítások a munkavállalóknak.
Az Instant Cafeteria gyakorlata: adminisztrátori módosítás az elektronikus rendszerben, - akár kevesebb, mint egy perc alatt - majd automatikusan elkészülő nyomtatvány a változásokról. (cím)
Munkaviszony megszűnése esetén fontos, hogy rövid határidővel korrekt elszámolással rendelkezzünk a munkavállaló juttatásaival kapcsolatban. Esetleges visszafizetési kötelezettség vagy cafeteria keret megváltáshoz megfelelő adatokkal rendelkezzünk.
Az Instant Cafeteria gyakorlata: kiléptetési folyamat az elektronikus rendszerben, - kevesebb, mint egy perc alatt - majd automatikusan elkészülő nyomtatvány a munkavállaló cafeteria juttatásairól.
Havi záráshoz, rendelésekhez, a juttatásokhoz kapcsolódó adminisztrációs tevékenységek során a legfontosabb talán a bérszámfejtéshez szükséges bérfeladási adatok összeállítása.
-Rendszerünk kezelje le a jelenléttel kapcsolatos szabályozásunkat!
-Célszerű, ha automatikusan előállítja juttatási típusonként a megrendelésekhez, feltöltésekhez szükséges információkat.
-Célszerű, ha automatikusan elkészíti a juttatások átadásához, kiosztásához szükséges átadó, aláíró íveket.
-Célszerű, ha kezeli az Önkéntes Egészség,- és Önkéntes Nyugdíjpénztári juttatások információit.
-Jó ha rendelkezünk praktikus, és könnyen elérhető listákkal a gyermekek, hozzátartozók adatairól.
Az Instant Cafeteria gyakorlata: bérrendszerekhez igazodó import file-ok, megrendelő és kiosztó ívek, riportok automatikus előállítása, különböző rendezhető adatbázisok rendszeres előállítása.
A juttatások átadása a munkavállalók részére ma már az elektronikus utalvány rendszerek mellett jóval egyszerűbb, mint korábban, ugyanakkor még mindig maradtak hagyományos, személyes kapcsolatot igénylő cafeteria elemek, utalványok.
Az Instant Cafeteria gyakorlata: kis csoportos rendelési és osztási folyamatok, egyéni kiosztáshoz egy belépőkártyás (chip) elektronikus átvételi rendszer használata.
Ha csak ezen a néhány folyamaton elgondolkodunk, láthatjuk, hogy milyen sok megtakarítási lehetőség merül fel az adminisztrációs folyamatok területén.
Nyilatkoztatás esetében az On-line nyilatkoztatás, elektronikus rögzítés, nyilatkozatok elektronikus kiküldése akár teljesen papírmentessé teheti a folyamatot. Ám ha mégsem emellett dönt a munkáltató, akkor célszerű, és kivitelezhető, hogy az összes munkavállalói nyilatkozat és igénylés, egy A4 méretű, két oldalas nyomtatványon kitölthető és leadható legyen.
Az Instant Cafeteria gyakorlata: On-line nyilatkoztatás, papír alapú nyomtatvány.
Módosítások, változtatási igények esetén megtehetjük, hogy a szabályzatban korlátozzuk ezeknek a lehetőségét, illetve akár meg is engedhetjük a módosítások a munkavállalóknak.
Az Instant Cafeteria gyakorlata: adminisztrátori módosítás az elektronikus rendszerben, - akár kevesebb, mint egy perc alatt - majd automatikusan elkészülő nyomtatvány a változásokról. (cím)
Munkaviszony megszűnése esetén fontos, hogy rövid határidővel korrekt elszámolással rendelkezzünk a munkavállaló juttatásaival kapcsolatban. Esetleges visszafizetési kötelezettség vagy cafeteria keret megváltáshoz megfelelő adatokkal rendelkezzünk.
Az Instant Cafeteria gyakorlata: kiléptetési folyamat az elektronikus rendszerben, - kevesebb, mint egy perc alatt - majd automatikusan elkészülő nyomtatvány a munkavállaló cafeteria juttatásairól.
Havi záráshoz, rendelésekhez, a juttatásokhoz kapcsolódó adminisztrációs tevékenységek során a legfontosabb talán a bérszámfejtéshez szükséges bérfeladási adatok összeállítása.
-Rendszerünk kezelje le a jelenléttel kapcsolatos szabályozásunkat!
-Célszerű, ha automatikusan előállítja juttatási típusonként a megrendelésekhez, feltöltésekhez szükséges információkat.
-Célszerű, ha automatikusan elkészíti a juttatások átadásához, kiosztásához szükséges átadó, aláíró íveket.
-Célszerű, ha kezeli az Önkéntes Egészség,- és Önkéntes Nyugdíjpénztári juttatások információit.
-Jó ha rendelkezünk praktikus, és könnyen elérhető listákkal a gyermekek, hozzátartozók adatairól.
Az Instant Cafeteria gyakorlata: bérrendszerekhez igazodó import file-ok, megrendelő és kiosztó ívek, riportok automatikus előállítása, különböző rendezhető adatbázisok rendszeres előállítása.
A juttatások átadása a munkavállalók részére ma már az elektronikus utalvány rendszerek mellett jóval egyszerűbb, mint korábban, ugyanakkor még mindig maradtak hagyományos, személyes kapcsolatot igénylő cafeteria elemek, utalványok.
Az Instant Cafeteria gyakorlata: kis csoportos rendelési és osztási folyamatok, egyéni kiosztáshoz egy belépőkártyás (chip) elektronikus átvételi rendszer használata.
Ha csak ezen a néhány folyamaton elgondolkodunk, láthatjuk, hogy milyen sok megtakarítási lehetőség merül fel az adminisztrációs folyamatok területén.