Instant Cafeteria
Teljes körű cafeteria üzemeltetés szolgáltatásunkon
belül a lakáscélú hiteltörlesztés támogatásának
elbírálását és adminisztrációját
díjmentesen végezzük partnereinknek.


Lakáscélú hiteltörlesztés támogatása


Étkezés, vendéglátás


Szállás szolgáltatás


Szabadidős szolgáltatások


Élelmiszer és többcélú vásárlási utalványok


Egészség és öngondoskodás

Önkéntes pénztári szolgáltatások

SZÉP Kártyával kapcsolatos információk

A változások jelentős adminisztrációs terhet rónak a munkáltatókra, amire az Instant Cafeteria szoftver egységes és komplex megoldást kínál. Így nem szükséges a bérrendszerek fejlesztése, vagy plusz erőforrások bevonása.



A szép kártya juttatások adminisztrációja 2019.01.06 -tól jelentősen megváltozik! A jogszabály változás előírásai szerint a szolgáltatóknak pénzforgalmi számlán kell kezelni a munkavállalók szép kártya juttatásait.

Ezek alapján:

  • Minden kártyabirtokosnak alszámlánként egy-egy, tehát összesen három GIRO képes számlaszámmal kell rendelkeznie.
  • A munkáltató nem egy összegben, hanem külön utalásként, közvetlenül a munkavállaló kártyájához kapcsolódó számlaszámra utalja el a juttatási tételeket.
  • A feltöltésekhez nem kapcsolódik számviteli bizonylat, a munkáltató az utalások alapján könyveli az összegeket
  • A juttatás visszahívása szolgáltatás megszűnik, helyette a téves utalás visszakérésére vonatkozó szabályokat kell alkalmazni, ahol szükséges lesz a munkavállaló hozzájárulása is.
  • Megszűnik a munkáltatói kártyarendelés. A munkavállaló a szolgáltatók bank fiókjában, személyesen fog számlaszerződést kötni és kártyát rendelni! A számlák és a kártya is díjmentes marad a jövőben is.
  • Társkártyát és pótkártyát szintén személyesen rendel a munkavállaló.
  • A lejáró egyenleget a munkáltatók nem kapják vissza. Azok az egyéni munkavállalói számlán elérhetőek maradnak, de a lejárt egyenleget havonta 3% levonással terheli meg a kártya szolgáltató.
  • A 2019.01.06 előtt teljesített és feltöltött összegek a jelenlegi feltételek mellett továbbra is felhasználhatóak maradnak!

A változással kapcsolatban kiemelten fontos, hogy minden kártyabirtokos munkavállaló esetében:

  • Megfelelő biztonsággal kell kezelnie az alkalmazott rendszernek számlákat, elkülönítve az egyéb típusú utalásoktól.
  • Fontos, hogy az új szabályok szerint akár több ezres utalási tétel is keletkezhet havonta!
  • Fontos, hogy ne kerüljön számfejtésre olyan tétel, ami ezután a számlaszámok hiányában nem lesz kifizethető, tehát az alkalmazott rendszer képes legyen kezelni a számlaszámok meglétét, hiányát.